Szappan és natúr

2011-03-12

Sokat akar a szarka.....


Annyi mindent szeretnék most csinálni. Itt a "jó idő" és már alig várom, hogy a kert ismét színes virágoktól pompázzon, de ahhoz először is a tél nyomait kell eltüntetni. A szétfagyott téglák cseréje, ami járdaként szolgál, a márciusba átnyúló tél miatt "elfelejtett" palánta nevelés.......
És a jó idő meghozta az ihletem. Végre kitaláltam milyen is legyen a babzsákfotel a fiúknak, ahhoz anyagot kell festeni. 
Ma már eljutottam odáig is, hogy megvettem a levegőn száradó gyurmát , amiből elsőként párologtatót csinálok, majd húsvéti dekorációt és .... na ezt még pontosan nem tudom, de biztos lesz még ötlet (kaspó, képkeret, ékszer...) Beszereztem még új aksikat a fényképezőbe, mert már nem tudtam képeket készíteni. Fűszereket az újabb maceráláshoz (erről később írok, képekkel) 
Összegezve: ez a hosszú hétvége elég zsúfoltnak ígérkezik.
Ide új növények kerülnek.



1 megjegyzés:

  1. Chiara írta...

    Kedves Ildi!

    E héten te nyertél nálam egy szappankát!

    Kérlek írj nekem egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket!

    Szép napot!

    Chiara

    VálaszTörlés