Szappan és natúr

2011-04-20

Tojásmozaik

Jelenleg a Speciális Iskolában dolgozom, mint (mai szóhasználattal) aszisztens. Tulajdonképpen napköziben a negyedikesekkel vagyok. Spéci suli, tehát a gyerekek nem "hétköznapiak". Vegyes kis társaság a környék faluiból, városaiból. Délutáni elfoglaltság a leckeírás, tanulás, pihenés.....mint minden iskolában. Meg kell mondjam, nem egyszerű feladat, igazán fárasztó, egyben hálás is. Sok örömöt tudnak szerezni a kis lurkók.
Tavaszi szünet előtt készülődtünk a Húsvétra. Már jó ideje a tojások héját félre tettem, hogy tudjunk majd díszeket készíteni. A félbe tört héjakat üvegfestékkel festettem le és néhányra még csillámport is szórtam. A végeredmény igazán érdekes lett, nem a megszokott tojás, kicsit inkább karácsonyi stílusú lett, de gondoltam a csillogó jobban tetszik majd, főleg a lányoknak. Így is lett. Mindenkinek nagyon tetszett, meglepő módon még a fiúknak is. Igazán jól szórakoztunk.

Száradnak a tojások

A kész alkotások

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése